piątek, 18 czerwca 2010

48. coś się kończy, coś się zaczyna







11 komentarzy:

  1. Stara prawda :)))

    Buźka moja Mała Sis:*

    OdpowiedzUsuń
  2. I to zaczyna się LEPSZE :)))))))
    Gosiu ściskam Cię mocno i mam nadzieję, że do szybkiego pogadania w 4 pary oczu (z czego dwóch szklanych) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś strasznie trawiennie mi się skojarzyło ;-D.
    Z kulinarnymi przenośniami to trzeba ostrożnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. kończy się jedzenie, zaczyna zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sis---> :)))

    Pola--->ja też mam taką nadzieję. Namaszczam Cię na naszą barmankę. 4 pary? ;))) Doooobra! :)))

    Stfur--->rozczaruję Cię pewnie, ale w ogóle o tym nie pomyslałam... ;)

    Princi--->też być może ;)


    pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  6. o! chciałam napisac dokładnie tak samo jak aga-aa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprzedziła Cię, Skubanica ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. sesja siem kończy, wakacje siem zaczynają (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla każdego, coś dobrego, Króliczku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ale wiesz... ja lubię zmywać ;)

    OdpowiedzUsuń