wtorek, 20 lipca 2010

58. japonki






10 komentarzy:

  1. he he ;D
    Boskie te japonki!
    Spodziewałam się ...klapeczek;))
    Buziol:*

    OdpowiedzUsuń
  2. :D ach cudne.
    coś.. dziś... chyba japońskość w powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. a czemu to japonki te wiśnie? :]

    OdpowiedzUsuń
  4. A może dlatego,że Japonię nazywa się krajem kwitnącej wiśni?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Majano o tym samym dzisiaj rano jak do szpitala na praktyki szłam pomyślałam, i przyszłam zapytać, a odp chyba gotowa :]

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz co Oczku ze mną robisz? myślę o Twoich zagadkach w godzinach pracy ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. kwaśny wisienki? pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sisi i Króliczku--->ubawiłam się po pachy czytając Wasze zgadywanki. Muszę jednakowoż przyznać, że Sisi dobrze to wykombinowała. Japonki pochodzą ni mniej, ni więcej jak z kraju kwitnącej... wiśni :)

    Karola--->:)) ćwiczę zen nad wypluwaniem pestek ;)

    Karotkowa--->kwaskowe deczko. Czyli dobre :)


    pozdr!

    OdpowiedzUsuń